Újdonságok
Ügyfél korlátozás
Olvasási idő: 1 perc
2025. jún. 30.
Előfordul, hogy egy ügyféltől nem szeretnél időpontfoglalást fogadni? Mostantól ezt is egyszerűen beállíthatod az ügyfél adatlapján, a Tiltás menüpont alatt.
Három lehetőség közül választhatsz:
- Engedélyezett: alapértelmezett beállítás, ilyenkor az ügyfél a naptárbeállításaid szerint tud foglalni.
- Finom tiltás: az ügyfél a foglalás végén „jóváhagyásra vár” üzenetet kap. Fontos, hogy ezek a foglalások ténylegesen nem jutnak el hozzád.
- Tiltás: az ügyfeled a foglalás végén hibaüzenetet kap, így nem tud időpontot foglalni nálad.
Privát foglalás
A saját naptáradból továbbra is bármikor rögzíthetsz időpontot tiltott ügyfeleknek is. Ilyenkor a véglegesítés előtt figyelmeztetünk, hogy egy korlátozott ügyfélnek szeretnél időpontot adni.