Januárban több frissítés érkezett, hogy gördülékenyebbé tegyük az időpont foglalást.
Frissítettük a foglaláskor kiküldött e-mail értesítők megjelenését, hogy
átláthatóbbak és praktikusabbak legyenek.
A vendégeid mostantól könnyebben kezelhetik a foglalásaikat az e-mailben
található egyedi gombokkal, sőt, egy kattintással hozzáadhatják az eseményt
a naptárukhoz.

Az Oldalam menüben lehetőséged van képet
feltölteni az arculatodról, vagy saját magadról. Ez a kép a nyilvános oldaladon
és a kiküldött e-mail értesítőkben fog megjelenni a vendégeid számára.
Mostantól lehetőséged van képet feltölteni az Oldalam
menüben magadról, vagy az arculatodról. Ez a kép megjelenik a nyilvános oldaladon
és az e-mail értesítőkben is, így személyesebbé teheted a megjelenésedet.
Egyszerűsítettük a nyilvános naptáradat és az időpontok kiválasztását. A megújult
naptárban vendégeid csak a megadott időszakon belül tudnak foglalni, amit bármikor
módosíthatsz az Oldalam menüben.
A Szolgáltatások menüben könnyedén
elrejtheted, azokat a szolgáltatásaidat, amiket nem szeretnéd, hogy vendégeid
lássanak a nyilvános naptárodon keresztül.
Mobilon ezt a szolgáltatás (…) menüjében találod, asztali nézetben pedig egy
billenőkapcsolóval állíthatod be.
Mostantól az alapértelmezett munkarendeden kívül beállíthatsz pár órás vagy akár
több napos egyedi távolléteket is. Ez a beállítás automatikusan megjelenik a
naptáradban és vendégeid sem foglalhatnak erre az időszakra.
A távolléteket az Elérhetőségek / Távollétek
oldalon találod.
- A foglalás után a vendégeidnek megjelenik egy "Naptárhoz adás" gomb.
- Ha egy szolgáltatást vagy vendéget törölsz, most már látod, hogy hány foglalást érint.
- A foglalás részleteinél új státusz: „Nem jött el” opcióval jelölheted az elmaradt időpontokat.
- Mobilon átalakítottuk a fő navigációs sávot a könnyebb kezelhetőségért.
- A szolgáltatások űrlapján a valuta kiválasztása mostantól egy kereshető listával működik.
- Az elemzések felületén is elérhetővé vált a valuta választási lehetőség, ha több pénznemben dolgozol.